При облаштуванні гаражної даху прагнуть максимальної функціональності - естетиці тут немає місця. У великих гаражних кооперативах найчастіше вони плоскі, зроблені із залізобетонних плит. У приватному домобудівництві окремо стоять гаражі переважно зводяться із двосхилим дахом, прибудовані до будинку мають односхилий дах. Але в будь-якому випадку, коли стіни готові, перед автовласником постає питання, чим покрити дах гаража.

При будівництві гаража покрівлі можуть мати різну форму. Але самою економічною в плані фінансів є односхилий дах гаража, для влаштування якої не потрібно багато матеріалів, а монтаж може здійснюватися силами двох чоловік, що навіть не мають будівельних спеціальностей.

Це пояснюється тим,що такий дах має найпростішу технологію виробництва робіт. А завдяки маленькій площі одного ската матеріалів на пристрій такого даху потрібно в півтора чи два рази менше, ніж при влаштуванні багатоскатних дахів.

Будівництво гаража завжди супроводжується масою питань, які матеріали вибрати для стін, даху, які зробити ворота і безліч інших. Пристрій даху в загальній частці будівництва гаража займає важливе місце.

Від якості обраних матеріалів та правильності пристрою самого даху залежить,наскільки надійно буде захищена автомобіль від впливу зовнішніх несприятливих факторів, наскільки комфортно буде господареві машини перебувати в цьому приміщенні при обслуговуванні автомобіля.

Рекомендується проводити ремонт м'якої покрівлі гаража через кожні 4-5 років, хоча, найчастіше, на цю проблему звертають увагу, тільки виявивши воду на підлозі свого гаража і на даху стояв у ньому автомобіля. Так як мова йде про збереження автомобіля, усунути протікання необхідно відразу після її появи.

Опишемо основні правила,за допомогою яких можна самостійно відремонтувати м'яку рубероидную покрівлю, що є одним з основних видів гаражного покриття.

Покрівля є одним з найбільш відповідальних вузлів будь-якої будівлі. І не має ніякого значення, змонтована вона на шикарному особняку або на притулок вашого улюбленого автомобіля - гаражі. Функції одні й ті ж, захист будівлі від атмосферних опадів.

І якщо сталася біда, і на кузов машини почали скидатися потоки води,то іншого виходу окрім як зробити ремонт даху гаража своїми руками у вас вже не існує.

Дах гаража - це головний захист всієї будови від негоди, і саме вона найбільш страждає від пагубного впливу навколишнього середовища. Переважна більшість гаражів розташовуються в гаражних кооперативах та їх стіни влаштовані впритул, тому на них практично не впливають дощі, перепади температур або сніг. Дах же відкрита всім вітрам і опадам. Фахівці рекомендують проводити огляд даху щорічно після сходження снігу і в разі виявлення тріщин, розривів або інших неполадок проводити ремонт негайно. Від стану даху залежить не тільки довговічність і збереження гаража, але і зберігається в ньому автомобіля. Тому ремонт даху гаража стає першочерговим завданням.

Дах гаража не може являти собою ніяких архітектурних і дизайнерських вишукувань. При проектуванні, зазвичай, вибирають односхилий варіант. Для збірних конструкцій характерні плоскі типи дахів з перекриттями із залізобетонних плит. Але в наших, багатих на опади, широтах такий варіант вважається непрактичним. Все частіше власники приватних земельних ділянок будують «будиночки» для своїх «залізних коней» з пристроєм двосхилим даху.

При будівлі гаража мало хто з автовласників вибирає хитромудрі і складні покрівельні конструкції. В основному, на першому місці стоять такі вимоги, як простота, надійність і економічність. Тому возводимая дах гаража своїми руками часто має односхилий і рідше двосхилий форму.

Необхідність проведення гідроізоляційних робіт при влаштуванні покрівлі гаража має свої підстави. Так, в приміщенні потрібно витримувати певну температуру, а це означає, що тут повинна бути задіяна і теплоізоляція.

Крім того, гідроізоляція даху гаража потрібна для забезпечення захисту самого приміщення від скупчування вологи, що,в свою чергу, чинить негативний вплив на автомобіль, приводячи останній до корозійних процесів.